نقش DXDP در تلفن سانترال دیجیتال


دستگاه سانترال در بدو خرید جعبه ای خالی است و متناسب به مدل آن با تهیه کارت های خط شهری و داخلی تجهیز می شود . کارت های داخلی با ظرفیت های مختلفی در نظر گرفته شده است که برای کاربران خود محدودیت هایی قائل شده است اما یک ویژگی مهم وحیاتی برای کاربرانی خاص در نظر گرفته است .
تلفن سانترال به 3 دسته بزرگ تلفن هایبرید ، دیجیتال و دکت تقسیم بندی می شود . دو دسته بندی اول که شامل تلفن های رومیزی است قابلیتی خاص را به کاربران دستگاه سانترال می دهند و آن هم امکان اتصال یک تلفن دیگر به تلفن اصلی است .
Digital Extra Device Port و تلفن سانترال دیجیتال
Digital Extra Device Port یا پورت اضافه دیجیتال . برای فهم بهتر می توان این گونه بیان کرد که می توان یک داخلی دیجیتال اضافه از تلفن دیجیتال گرفت .
اگر به پشت تلفن های دیجیتال دقت کنید 2 درگاه سوکت در نظر گرفته شده است .
TO TEL
TO MAIN UNIT
تلفن سانترال از طریق سیم دو زوجی تخت به کارت داخلی سانترال متصل می شود . در واقع از یک طرف با اتصال به درگاه TO MAIN UNIT از طریق سر سوکت RJ-11 1و از سمت دیگر با سربندی در کابل آمفونل در سانترال تعریف می شود . این روند در کلیه تلفن های سانترال هایبرید و دیجیتال به یک روش است اما در تلفن دیجیتال یک درگاه دیگری نیز در نظر گرفته شده است با نام TO TEL . این درگاه به کاربری دیگر این امکان را می دهد تا داخلی کاملاً مجزا و تفکیک شده از این گوشی تلفنی را تعریف کرده و استفاده نماید .
در واقع تلفن دیجیتالی دیگر در فاصله نهایتاً دو متری را با استفاده از سیم دو زوجی به تلفن اصلی متصل به سانترال می توان تعریف نمود .
ویژگی های DXDP
این امکان در سانترال ویژگی های منحصر به فرد دارد که می توان به چند مورد آن به صورت کاملاً خلاصه اشاره کرد :
تعریف یک خط با شماره داخلی مجزا و منحصر به فرد
بهره گیری از امکانات سانترال به صورت کاملاً یکسان
استفاده بهینه از فضای کارت های سانترال
صرفه جویی در خرید هر کارت داخلی دیجیتال
دو برابر کردن ظرفیت محیط در صورت افزایش داخلی
کاهش هزینه سیم کشی از سانترال به هر تلفن
با توجه به موارد فوق وجود این امکان در دسری پرظرفیت را می توان یک گزینه کاملاً قابل اتکا نامید زیرا در کاهش هزینه های خرید کارت داخلی و حتی هزینه سیم و سیم کشی نیز نیز تأثیر مستقیم و بسیار زیادی دارد .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

توضیحات نرم افزار CA  در سانترال پاناسونیک

این نرم افزار برای افرادی با سطوح دسترسی مختلف طراحی شده است که هر فرد با توجه به سطح نیازی که دارد می تواند از این نرم افزارها استفاده کند.

در سانترال تحت شبکه نرم افزاری وجود دارد که CA نام دارد. CA یک نرم افزار کاربردی بسیار سودمند است که در هنگام دریافت تماس و یا برقراری مکالمه ای با هر داخلی و یا شماره ای خارج از سانترال اطلاعات را بر روی صحنه نمایشگر رایانه شما به تصویر می کشد. در واقع این نرم افزار ابزارهایی مختلف را برای ارتقاء ارتباطات همزمان کاربران سانترال امکان پذیر می سازد.

CApro

استفاده پیشرفته و کارایی های متنوع این نرم افزار هنگام استفاده از این مدل از نرم افزار به سادگی نمود پیدا می کند. این نرم افزار در عین امکان ارتباط تماس ها به فرد این اجازه را می دهد که از در دسترس بودن کاربران در مکان های مختلف اطلاع پیدا کند.

CA basic

همانطور که از نامش مشخص است امکان استفاده از نرم افزار را به صورت کاملا ابتدایی و اولیه در اختیار افراد قرار می دهد که می توان توسط این نرم افزار به سرعت و با یک انتخاب تماس ها را برای کارمندان و اپراتورها فراهم آورد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شماره گیر تصویری از طریق رایانه   

منو popup در هنگام دریافت تماس بر روی صفحه مانیتور

تاریخچه مکالمه هر فرد

امکان فعال سازی بر روی thinclient برای افراد در هر جای دنیا و ارتباط از طریق بستر وب

یکپارچه سازی با نرم افزار crm برای نمایش شماره ها و اطلاعات افراد

دسترسی آسان به قابلیت های عمومی تلفن

اطلاع از حضور افراد

امکان ارتباط بسیار آسان به سیتسم پست صوتی شخص (پیغام گیر)

یکپارچه سازی و امکان فعالیت با نرم افزارهای excel , word و...

KX-NSC2110 کد فعال سازی نرم افزار CA Basic برای 10 نفر

KX-NSC2140 کد فعال سازی نرم افزار CA Basic برای 40 نفر

KX-NSC2144 کد فعال سازی نرم افزار CA Basic برای 128 نفر

KX-NSC2201 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 1 نفر

KX-NSC2205 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 5 نفر

KX-NSC2210 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 10 نفر

KX-NSC2240 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 40 نفر

KX-NSC2244 کد فعال سازی نرم افزار CA pro برای 128 نفر

همانطور که بیان شد این نرم افزار بر روی سانترال تحت شبکه سری TDE نصب و راه اندازی می شود. برای استفاده از این نرم افزار مدیریتی باید متناسب با نوع نرم افزار و تعداد کاربران از کدهای فعال سازی مختلفی بهره برد. کدهای زیر مربوط به فعال سازی این نرم افزار به حساب می آیند که متناسب با تعداد کاربران و مدل نرم افزار (basic-pro) قابل انتخاب است. 

  • ۹۴/۰۴/۰۴
  • طاها ارتباطات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی